Sensa’tief, voor uw ervaring!
Heeft u een compliment, suggestie ter verbetering of klacht, laat het ons weten!
Een compliment krijgen van u over Sensa Zorg wordt enorm gewaardeerd en delen we natuurlijk graag met onze hulpverleners.
Echter wellicht is niet alles naar wens geweest, ondanks dat Sensa Zorg zijn uiterste best doet samen met haar 130 professionals om Sensa’tieve zorg aan u te bieden.
Wij horen het natuurlijk ook graag als u een suggestie ter verbetering of klacht heeft en gaan graag met u in gesprek om onze dienstverlening te optimaliseren.
Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?
De klachtenfunctionaris bemiddelt bij een klacht over de zorg, de zorgverlener en/of de organisatie. Het uitgangspunt is dat wij door middel van de ondersteuning van de klachtenfunctionaris gezamenlijk tot een oplossing komen;
- De klachtenfunctionaris luistert naar uw probleem en komt samen met u tot een heldere formulering van de klacht;
- Met uw toestemming overlegt de klachtenfunctionaris met ons over de klacht;
- De klachtenfunctionaris geeft u informatie over uw rechten;
- De klachtenfunctionaris organiseert een bemiddelingsgesprek.
Na het indienen van uw compliment, een suggestie ter verbetering of klacht neemt de klachtenfunctionaris van Sensa Zorg telefonisch contact met u op.
De klacht dient zo duidelijk mogelijk omschreven te worden en kan niet anoniem worden ingediend.
Tevens verwijzen wij u naar ons klachtenreglement voor meer informatie.
Voor complimenten, suggesties ter verbetering en klachten kunt u contact opnemen met Sensa Zorg via onderstaande formulier*.
* Als u uw feedback niet als een klacht definieert, dan zouden we het fijn vinden als u dit in ieder geval als een suggestie toch bij ons meldt via het onderstaande formulier. Want wij gaan graag voor excellente zorg en dat kan alleen samen met u!